fbpx

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Στην περίπτωση όπου αποσταλεί ελαττωματικό προϊόν το οποίο βρίσκεται εντός εγγύησης, το Techspot θα το στείλει στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο του εκάστοτε κατασκευαστή. Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Τα έξοδα αποστολής προς το Techspot επιβαρύνουν τον πελάτη. Αφού το προϊόν ελεγχθεί από το service του κατασκευαστή, θα ενημερωθείτε για την πορεία την επισκευής της συσκευής. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφή προϊόντων τα οποία είναι ελλατωματικά κατά την παράδοση (DOA –Dead on Arrival)

Εφόσον το προϊόν καλύπτεται από πολιτική DOA από τον κατασκευαστή του και πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις, μπορείτε να το επιστρέψετε στο Techspot, στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς. Εμείς θα το επιστρέψουμε στον κατασκευαστή, προκειμένου να διαπιστωθεί και εκεί η δυσλειτουργία. Εφόσον λάβει την επιβεβαίωση DOA από τον κατασκευαστή, η εταιρία μας αντικαθιστά άμεσα το προϊόν ή το πιστώνει, σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους εκτέλεσης παραγγελίας από το Techspot.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα διορθώσουμε το λάθος το συντομότερο δυνατό. Ο πελάτης θα επιστρέψει το λάθος προϊόν και τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν το Techspot. Μετά την παραλαβή και έλεγχο του προϊόντος, θα προχωρήσουμε άμεσα στην αντικατάσταση. Σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο το αρχικό προϊόν, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων στον πελάτη. Τα επιπλέον μεταφορικά επιβαρύνουν και πάλι το Techspot και όχι τον πελάτη.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και της συσκευασίας τους σε άριστη κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Οι πελάτες που επιθυμούν να ασκήσουν το δικαίωμα της υπαναχώρησης, θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσουν με το κατάστημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας (www.techspot.gr/epikoinonia/) ή τηλεφωνικώς στο τηλέφωνο επικοινωνίας t: 22710-82222.
  • Ο πελάτης επιβαρύνεται για τα έξοδα αποστολής του προϊόντος προς το κατάστημα.
  • Αφού έχει παραληφθεί και ελεγχθεί το προϊόν από το κατάστημα και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαναχώρηση, τότε το κατάστημα θα επιστρέψει το συνολικό τίμημα στον πελάτη το πολύ μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη , επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος για την διαπίστωση της οποίας το Techspot ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το κατάστημα.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στο κατάστημα το τίμημα από την Τράπεζα, το Techspot θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα του Techspot και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  • Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουναποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
  • Στις περιπτώσεις πώλησης σφραγισμένων ηχητικών εγγράφων ή εγγράφων βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες κ.λπ.).
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.

Οι πελάτες του Techspot.gr έχουν το δικαίωμα της επιστροφής των προϊόντων που αγόρασαν με χρέωση του καταστήματος σε όσες περιπτώσεις η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα τότε το κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του.